- december 22, 2021
- lankmanict
- 2 Comments
- Referenties
Een tevreden klant is de beste reclame die er is.
Met welk(e) verwachting/gevoel ben je het traject gestart?
Hoe maak je één team, waar iedere medewerker zich uitspreekt, benoemt wat er speelt in je hoofd en buik. Op zoek naar een goede samenwerking en verbinding met elkaar.
Hoe heb je het traject ervaren?
Positief! Afwisselend, confronterend en leerzaam.
Wat heeft het traject jou persoonlijk gebracht?
Ik heb mijn medewerkers beter leren kennen. Ik voel me onderdeel van het team. Het heeft mij ook een stuk rust gebracht. Daarnaast ook meerdere inzichten gekregen hoe je het gesprek met elkaar aangaat, hoe je elkaar kunt helpen.
Wat heeft het jullie als team gebracht?
Meer samenwerking en verbinding. Elkaar beter, op een andere manier, leren kennen. Ook begrip naar elkaar toe. Ieder heeft zijn talenten en draken, door dit te onderzoeken en te delen met elkaar, leer je elkaars kwaliteiten en valkuilen. Door hiermee rekening te houden en gebruik van te maken, begrijp je de ander beter en kan je elkaar ook helpen.
Hoe heb je onze begeleidende rol ervaren?
Enthousiast en open. We konden alles met elkaar delen. Flexibiliteit en eigen inbreng qua thema’s/onderwerpen. We hadden geen agenda, maar een plan van de dag.
Waarom zou ik jullie aanbevelen bij anderen?
Jullie zijn fris, enthousiast, verschillend, complementerend en hebben een eigen aanpak. Kortom een ideale combinatie.
2 Comments